Panik, mer panik, Karin

Vad är det som händer här nu? Är det dagen då vi ska åka? Klockan är över tolv och det är den 8 juni. Dagen vi har längtat efter i ett år. Planerat, fixat och donat. Handlat kläder till som vi egentligen inte behöver. Men nu sitter jag här. I princip färdigpackad, illamående. Ryggsäcken väger fan fläsk. Ska jag orka gå runt med den i varma Kroatien? Vad heter "tack" på engelska? franska? je ne comprend pas.

Jag har alltså resefeber a.k.a panik. Symptom: yr, illamående, fantomsmärtor i ryggen, och med gråten brännandes i halsen. Tåget imorgon avgår 13:27 till köpenhamn och sen byter vi för att ta nattåget till Amsterdam som blir vårat första stopp. Red light disctrict och haschbrownies står på menyn och vi kommer leva rockstarsliv. Efter en tågnatt i en liggvagn med 6-8 andra pers kommer vi vara fräscha fina och ah....söta. jag längtar. tror jag.
jo, klart som fan jag gör. HALLÅÅÅ, 3 veckor borta från föräldrarna, i'm in heaven (hehehe).

Nu har jag babblat på förlänge för jag börjar få ont i nacken av att sitta på den här stolen. SO it's time to say goodbye but also HELLO and welcome to our blog.
Häng med helt enkelt på våran resa och vi ska uppdatera så ofta vi kan.
det här blir bra. NU JÄVLAR SMÄLLER DET! Hörs i Amsterdam

Au revoir, byebye, shokran.
Eder / KAAAARIN (; <3

Kommentarer
Postat av: isabaskilusk

ni uppdaterar inte bara så ofta ni kan. ni uppdaterar mer än så ofta ni kan!! förstått?

2010-06-08 @ 00:51:00
Postat av: Cookiedookie

Haha söt. Vi förstår ;) varje jävla dag helt enkelt. <3

2010-06-08 @ 01:34:13
Postat av: conne

ååååh. fan. kmr sakna er! käka haschkakor!

2010-06-08 @ 08:50:52
Postat av: haruna

så fan heller, baka egna. kärlek!

2010-06-09 @ 14:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0