"Ni ar ju inga riktiga backpackers, man skall ha magvaskan pa benet"

Tjosan!

Dagen har spenderats pa ett tag, tva tag, tre tag... manga tag. Det visade sig att tagtrafiken fungerar inte riktigt som den skall i franska rivieran efter att det har regnat. I alla fall, var slutdestination var milano och det ar harifran vi skriver nu. Efter att ha gatt upp tidigt imorse, lamnat juan les pins vid 9, kranglat i nice och monaco, bytt i ventimiglia och genova sa nadde vi Milano. Men tagresan var inte sa illa. Vi traffade en och en halv trevliga goteborgare som ocksa var ute och backpackade. Om det var vi som foljde efter dem eller dem som foljde efter oss lar vi dock aldrig fa reda pa. Dagen gick lite fortare i deras sallskap men i milano skildes vi at. De drog vidare mot budapest och jag och karin gick ut, kollade at hoger och hittade vart boende for natten.

Imorgon drar vi vidare, ganska tidigt och mot forhoppningsvis varmare platser en liten stund innan vi aker mot storstaderna igen. Det ar ju egentligen storstaderna vi riktat in oss lite mera pa, sa ni oroliga sjalar darhemma som fruktar for att vi skall bli bruna som pepparkakor kan lugna ner er. Dessutom har ju ett litet regnmoln forfoljt oss i ett par dagar. Vi funderar dock pa att skaka av oss detta. Vi far se hur det gar med de planerna.

Nu skall vi snart ga och ata, AKTA italiensk mat. Mumsfillibabababa. Ni far vara avundsjuka, det ar okej.

Kramar och karlek,
Elisabeth och Karin, Milano

Kommentarer
Postat av: mamma Karin

ät lite pasta för mig oxå, är inte alls avundsjuk ;/

skönt att höra att ni kommit fram ordentligt trots regn.

kom ihåg - ögon i nacken, var rädda om er och ha görkul

kramisar från mamma Karin

2010-06-16 @ 20:33:45
Postat av: conne

sjukt att ni är i milano nu! helt jävla sjukt bara! ni borde skriva ett inlägg om hemlängtan! tro det eller ej, jag är inne här varje dag, utan att kommentera dock!

SAKNAR ER TOODIES<3

Postat av: Emma där Hemma

Sötis barn, jag blev väldigt orolig när jag kom på att ni är på Rivieran när det har regnat som satan! :O Men regnet var borta när ni kom dit eller?



Hemma är det soligt faktiskt, believe it or not, och jag är så smart att jag har köpt en axelbandslös bh så att jag kan få lite färg på väg till och från jobbet. Allt för att slippa bonnabrännan! :) Ioförsig har jag inte någora tubtoppar så idag fick jag ta en kjol, alla sätt är bra utom de dåliga! :)



Sedan måste jag också säga att nu får ni baskemej ta och komma hem, ni har sett Paris och Milano. Enough is enough. Jag vill faktiskt krama er nu! :)



Ha det bäst! (och kom hem) <3

2010-06-17 @ 09:57:09
Postat av: Mamma Jessica

Hej tjejer!

Hoppas att det blir bättre väder i Trieste så att ni får lite sol och bad. Skulle jag kolla på lite orter i Kroatien ellet har ni redan spanat in detta själva?

Var rädda om er och spendera inte för mkt....!

Kram Mamma Jessica

2010-06-17 @ 16:57:50
Postat av: CONNE

UPPDATERA

2010-06-19 @ 15:35:27
Postat av: S A N N A S . R U M

Ååh, vad avis jag blir! Mer uppdateringar!

2010-06-20 @ 00:22:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0